zaterdag 30 juli 2016

Favorite stores

Hey! Gister ben ik terug gekomen van een kamp. Ik had geen wifi en kun zaterdag dus niks posten, sorry! Vandaag laat ik jullie mijn favoriete winkels zien en waarom. Veel lees plezier!

BERSHKA
De Bershka is mijn favoriete winkel. De maten zijn daar heel fijn en de kledingstijl past erg goed bij mij. De kleren zijn van goede kwaliteit en het is niet te duur!






H&M
De H&M is fijn omdat het een gedeelte heeft met allemaal basic kleding, als ik even een simpel T-Shirt of sportbroekje wil kan ik het daar altijd vinden. Verder shop ik altijd in H&M divided, dat gedeelte van de winkel heeft erg leuke kleding.


TOPSHOP
Ik kom niet zo vaak in de topshop omdat hij niet in mijn stad ligt. Maar ik vind het wel een leuke en fijne winkel. In de topshop heb je de keuze uit heel veel broeken en ze hebben ook een 'petite' gedeelte, met kleinere maten wat ik erg fijn vind! 






PULL&BEAR
De Pull&Bear heeft vaak fijne broeken. Maar ook leuke truien en begin dit seizoen allemaal leuke zomer jurkjes. De maten zijn er meestal wel wat groter.




HOLLISTER
De Hollister is meestal wat duurder. Maar ze hebben wel leuke kleren. Truien en t-shirts, maar ook vaak leuke jasjes en bikini's! Ik ga niet zo vaak naar de Hollister, maar ze hebben wel erg leuke kleding.








AMERICA TODAY
De America today heeft meestal fijne jassen en accesoires zoals zonnebrillen. Ik vind het een leuke winkel voor truien of sport kleren.



THE STING
De sting is erg groot en heeft dan ook van alles. Het is meestal wel wat duur. Maar het is dan ook van goede kwaliteit. Ik vind het vooral fijn om hier bikini's te kopen. In deze zomer hadden ze heel veel bikini's en in veel maten. Dat is natuurlijk super fijn!




ZARA
In de zara vind ik meestal wat nettere kleding of leuke jassen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten