maandag 4 juli 2016

Shoplog


Sorry dat ik zolang niks heb gepost! Ik had het heel druk in de laatste paar weken van school. Maar ik ben nu klaar!
In het weekend heb ik geshopt en ik ben best geslaagd. Ik dacht laat ik een shoplog maken. Dus hier is hij dan!

Als eerste heb ik dit grauw rozige T-Shirt van de Bershka. Hij heeft een turtleneck en korte mouwen. De onderkant van het T-Shirt en de mouwen zijn grof afgeknipt en gerafeld. Ik draag hier een ketting en een zwarte chocker bij met beide een lichtroze hanger.


Ik heb weer een nieuw rokje!! Ik wilde eens iets anders dan alleen een kleur. Dus heb ik dit rokje bij de Bershka gevonden. Hij is zwart met wit en heeft een leuk printje. Ik vind het ook erg leuk om bij mijn nieuwe roze T-Shirt te dragen.





Het lijkt misschien een basic shirt. Maar toch is hij anders dan echt basic. Je kan hem voor van alles gebruiken van sport tot school T-Shirt. Hij heeft drie kleuren zoals je ziet: wit, rood en donkerblauw. Naast deze horizontale strepen zitten in dit T-Shirt verticale groeven.








Omdat ik over 2 weken op een sportkamp ga heb ik nog een extra gym broekje gekocht. Hij is heel simpel, maar omdat hij zwart is kan je hem overal mee combineren. Dat is natuurlijk erg fijn. Als sportoutfit heb ik dus al een nieuwe met het T-Shirt hierboven!


Jeeej eindelijk een wit schoudertopje/blousje! Ik ben er echt super blij mee. Het vorige witte schoudertopje wat ik had was veel te kort. Maar dit topje heeft een perfecte maat en hij zit heel lekker. De mouwtjes zitten dus op je schouders maar ze kruipen nooit naar boven. Het topje is van een erg leuke stof gemaakt. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar het zijn een soort verticale en horizontale strepen door elkaar en dus een ander soort stof. Er zitten geen bloemen of zoiets op zoals het vorige topje. Maar hij is totaal niet saai door de leuke vorm en structuur!



Ik had al zo'n geprint broekje, maar die was nog van vorig jaar en dus veel te klein. Nu heb ik een nieuwe gekocht. Het heeft weer een erg drukke print maar hij is heel anders. Hij is donkerblauw met wit en heeft twee touwtjes om hem aan te trekken. Ook heeft hij twee zakken aan de voorkant wat natuurlijk super handig is. Ik heb het nog niet geprobeerd, ik denk dat het witte schoudertopje leuk zal staan op dit broekje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten