zondag 10 april 2016

Mijn kamerinterieur

Zoals je aan de plaatjes ziet heeft mijn kamer wel een beetje een thema. Het is vooral blauw, wit en een naturel houten kleur. Mijn kamer is best klein, dus heb ik er wat leuks van gemaakt.


Ik vind het leuk om mijn bed aan te kleden met extra kussens en een dekentje. Alle kussens zijn verschillend maar ze zijn wel in dezelfde stijl. Ik vind dat dit er knus en gezellig uitziet.









Mijn 'hangkast' is wit. Hier heb ik boeken en schriften ingezet. Voor rommel en oude spullen heb ik twee manden gekocht waardoor het er weer opgeruimd uitziet. Dit soort dingen zijn heel handig, manden of deurtjes want niemand kijkt wat erachter zit en het ziet er netjes uit.




Voor de potloden en pennen heb ik zelfgemaakte pennenbakjes gemaakt. Dit heb ik met twee kleuren blauw gedaan zodat het bij mijn kamer past. Om schriften netjes en gesorteerd op te ruimen heb ik twee naturel houten lectuurbakken gekocht. In de ene bak zitten de talen en in de andere bak de overige vakken.

Aan de muur heb ik twee plankjes. Op het ene plankje heb ik o.a. een kleine verzameling schelpen. Op het andere plankje twee Mason Jar bekers voor smoothies en een leuke plant. Ook staan er kleine rode items in mijn kamer zodat het niet eentonig is.




1 opmerking: