zaterdag 2 april 2016

Outfits per seizoen


Lente

Eerst heb ik een lange high waisted broek met grijze gympen eronder. Het shirt is wat drukker met 3 kleuren strepen: wit, licht en een donkere bodeauxrode kleur.








Verder heb ik een korte tuinbroek met daaronder een zwarte croptop. Voor wat kleur nog een bandana (eventueel nog een elastiekje om een staart te maken). En witte gympen. Deze outfit is wat meer voor aan het einde van de lente.








Zomer

Allereerst heb ik een roze shirt met een kort donkerblauw spijkerbroekje. Witte gympen en als accessoires een parelarmband en -ketting. 








Dan heb ik nog als outfit een druk geprint broekje met daarop een neutraal zwarte croptop. Voor wat extra's nog een bronzen ketting en witte gympen eronder. In de zomer vind ik het leuk om felle kleuren te dragen zoals het roze shirt of het geprinte broekje.







Herfst


Om te beginnen heb ik een outfit voor als het nog een beetje warm is. Een donkergroen shirt met een zwarte broek. Ik vond het een beetje saai dus heb ik er bloemenschoenen bij gedaan.








Daarnaast heb ik ook een bordeauxrode trui met een witte blouse eronder (eventueel nog een elastiekje om een staart te maken). Een grijze broek en witte gympen. Hierbij vind ik een beige tas het best passen. 



Winter

Als eerste outfit heb ik een 'schattige' winter outfit. Dit vind ik ook erg leuk om te dragen. Een zwart truitje met een bordeauxrood rokje eronder. Hieronder heb ik zwarte Timberlands bedacht voor de koude winter.







Als tweede outfit een outfit die ik al eerder heb laten zien, een groene croptrui met een zwarte high waisted broek eronder. Weer de zwarte Timberlands en voor het 'schattige' gedeelte een parelkettinkje.







Zoals ik al had verteld, vind ik het erg leuk om outfits samen te stellen. Meestal maak ik outfits vlak nadat ik heb geshopt. Alle kledingstukken op de foto's heb ik thuis in mijn kast liggen en al deze outfits heb ik wel een keertje gedragen (behalve die met de tuinbroek want die heb ik niet maar wil ik wel graag). Soms vind ik ook dat bepaalde kleuren bij een seizoen passen. Zoals pastelkleuren in de lente (dit heb ik alleen niet verwerkt in de outfits), felle kleuren in de zomer, bordeauxrood en beige kleuren in de herfst en donkergroen, zwart en bordeauxrood in de winter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten